joi, 17 martie 2011

Eu in tu.

Inca nu am reusit sa ma adun, sa adun tot.
Simt ca pot reusi mai mult, simt ca pot obtine mai mult si vreau cu disperare acest lucru. Am nevoie un mic ajutor, de un mic impuls care sa ma trezeasca, sa imi revigoreze simturile si sa ma vitalizeze.
Te ascult si imi formez ideile in jurul tau, m-am conformat situatiei tale si m-am inecat in oceanul greselilor tale, in oceanul temerilor tale, nu am stiut sa inot si le-am acceptat.
Chintesenta intregulul "noi" se gaseste in mine, bazat pe tine si in tine, bazata pe mine. Ascensiunea noastra se bazeaza pe insusi noi, pe ideea credintei in noi, pe reusita si succesul nostru, impreuna. As vrea sa fii tu amanetul meu, as vrea sa ma valorifici, din priviri as vrea sa-mi valorifici trupului, din minte as vrea sa-mi valorifici comportamentul, iar din inima sa-mi valorifici iubirea ca mai apoi sa le cumperi pe toate, iar daca moneda s-ar numi "dragoste" atunci cu o singura dragoste ai cumpara totul.
Am invatat sa imi mulez comportamentul in tinutul ideilor tale, am reusit sa divulg secretele mele tie ca sa pot afla secretul tau suprem, iubirea, pe care am invatat-o impreuna cu tine, iubirea pe care am produs-o impreuna, pe care am crescut-o, pe care am pastrat-o si pe care ar trebui sa o mai avem...totusi, o mai avem?

2 comentarii:

  1. ' Oricat l-ar iubi cineva pe altcineva, cat de usor il poate insela, deoarece nimeni nu poate cunoaste, fara sa i se spuna, gandurile altuia. Dar daca s-ar putea? Atunci toate lucrurile pretioase ale vietii, ca dragostea, ar fi masacrate intr-o secunda.'- Maitreyi Devi

    RăspundețiȘtergere