joi, 17 martie 2011

Citeste asta !

Semnat : Robb, autor al Hypnotic Senses !


Bun, se pare ca am devenit un om lipsit de scrupule. Tii neaparat sa ma enervezi. Se pare ca sunt intr-un moment de declin, se pare ca nu reusesc sa ma compun, sa fiu asa, extrem de bun, ca sa nu zic perfect, asa cum vrea. Nu, nu ma mai schimb pentru nimeni. Asta pentru ca tot imi citesti blog-ul.
Vina cade iar pe mine. Iar eu am gresit, iar eu sunt cel vinovat, iar eu am comis-o. Si ce daca? Am doar 17 ani si inca destul timp ca sa pot considera ca sunt liber sa fac ce vreau. M-am saturat sa sufar in urma cuvintelor, m-am saturat sa sufar pentru zilele proaste ale altora, m-am saturat sa aud ca sunt cauza pentru tristetea, dezamagirea, suferinta, etc. bla bla bla a altora.
Nu, nu are de ce sa imi pese. O sa imi pese atunci cand imi vor dovedi si altii mie ca merita sa imi pese. Gresim frate, cu totii, si ce? E tipic omenesc.
Aaa, sa nu uitam. Se pare ca stau destul de slabut la capitolul constiinta si se pare ca nu prea imi pasa de lucrurile "rele" pe care le-am facut in trecut. Si? Le-am facut cu buna stiinta, le-am facut ca sa imi fac poftele, le-am facut ca sa imi satisfac toate placerile, le-am facut pentru ca am vrut si...aa da, bravo mie !
Eu sunt mandru de mine, nu imi pasa ca tu nu esti sau tu nu esti sau oricine altcineva.


Cheloo are dreptate.


Mark One 1 feat. Cheloo - We don`t care


I can exercise right before your eyes,
Like a priest in a church, running his demise
I do flicks so smoothly as i mantain my rise
We jump and slap the sun right between the eyes
Some say money is the key to big success
But fuck money, money, all they generate is stress
My life is a mess, but i'm quite allright
Just as long as i'm boxing with my shadow in the night
I'm a heavy weight, and i can go all twelve rounds
You're a fellow weight, constantly loosing pounds
My music is a pop quiz, a queston or a test
It's reality man and is mother fucking best
I'm still old school but i'm up to date
First glass, grass, smoke grenades, second rate
Burn it up, man
..because i'm full of hate
When i make love to them, they all... great





Mi-e teama ca nu mi-e teama de judecata voastra !

Un comentariu: