miercuri, 20 iulie 2011

Ce inseamna banii?

Stiu ca multi ma vor critica pentru articolul acesta, dar mie banii mi se par o problema, extrem de mare !
( si in plus nu am altceva mai bun de facut ! ). 


Bun. Banii vin si pleaca, bani lichizi, carduri pline de bani, totul se rezuma la bani. 
Daca nu investesti, nu ai cum sa castigi.
Daca nu cheltuiesti bani, nu ai motive sa produci altii.



Banul este sursa principala pentru "tot" in zilele noastre. Investim in ambitii, investim in sperante, investim pentru reusite. Ce inseamna sa castigi 1000 de lei pe luna? Ca elev, e ok, ca nu dai bani nici pe mancare, nici pe curent sau gaz, dar ca parinte sau adult, din cei 1000 de lei, 500 se duc pe mancare, utilitati si toate celelalte chestii de genul, asta pentru ca banul nu mai are valoare.
Ce ar insemna sa castigi 1500 de euro pe luna? Totul incepe sa renteze, iti poti deschide orizonturile, poti lupta pentru ambitiile tale si iti poti stabili mai usor prioritatile, iar cu siguranta, din placeri sau vise, poti face cateva sa devina reale.


Ahh, vrem sa luptam cu totii, vrem cu totii sa castigam mult, imi este teama ca sunt constient de acest lucru, dar sunt putini cei care reusesc sa duca acest "job" la bun sfarsit.

5 comentarii:

  1. stii tu.. "Banii fac pamantul sa se-nvarta.Si toata lumea vrea sa ploua cu valuta. Dar nu se-ntampla!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar trebuie, trebuie sa se intamplte. Altfel, nu ar mai fi palpitant.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai perfecta dreptate,nu ar mai fi palpitant daca nu se va intampla ceea ce a spus Elena :)

    p.s.: ai un blog minunat,keep it like this !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am adresat si eu 8 intrebari vizavi de aceasta tema pe blogul meu http://wp.me/p1P0p2-6m Sunt interesante si schimba perspectiva!

    RăspundețiȘtergere