luni, 18 iulie 2011

O zi plina !

Deci vreau sa revin, vreau sa scriu din ce in ce mai mult pe blog, din nou !
Azi, eighteen of JULY, July, pentru ca Iuly m-a insotit. Hotaram sa plecam la cumparaturi! Shopping masters, evident. Bun. Programul incepe la ora 15 pentru ca niciunul dintre noi nu e prea matinal.
Multi, ( si cand spun multi, i mean it ) dintre prietenii mei stiu ca sunt extrem de pretentios la haine si la mancaruri si la inca cateva chestii, de fapt, sunt un leu foarte greu de multumit. Presupun ca e de sine inteles ca in 3 ore nu am reusit sa cumparam nimic, dupa care, printr-o revelatie am ajuns in Unirea Shopping Center Brasov ( :X, with love ) si mai apoi, in Bershka, unde, spre surprinderea mea, am gasit haine frumoase, materiale de calitate ( spre deosebire de alte "magazine fashion". Preturi? FOARTE BUNE ! Raportul calitate-pret-tendinta fiin foarte bun, m-am ales cu o pereche de jeansi si un tricou negru, ambele foarte ok.
Totusi, am ascultat unele sfaturi ( "nu mai da bani pe firma", "Robert, lasa firmele !" ) si nu mi-am luat esarfa Tommy Hilfiger cu 182 ron, pentru numele Lui Dumnezeu, 182 ron pentru o esarfa? Trebuie sa fii cretin.
Pe langa articolele din Bershka, m-am ales si cu o camasa Animal, la fel de ok. Oricum, astea nu conteaza, pentru ca daca ar fi sa fac un rezumat la ceea ce am facut eu cu Iuly astazi, am ajunge aici:
- am luat haine ba;
- am invatat ca atunci cand nu ai bani si totusi, nu vrei sa te faci de ras, trebuie sa le amuzi pe vanzatoare ( tipa din O`Neill stie );
- i-am gasit papuci iubitei mele, marimea 35, in Coccodrillo;
- ne-am dus acolo unde, citez: "deci iti pui tu inghetata in cupe" - weissss!!! ( si a fost foarte buna );
- ne-am luat suc cu 2 lei verde ( Ralu ne-ar ucide );
- mi-am batut recordul de umerase in cabina, am avut 7 umerase de la 7 articole :D;
- "Daca nu eu, atunci cine?";
- pastoritza, capra, lupul si fotografia.

Va povestim noi !

O zi frumoasa astazi!

Amenintare: "Bai MAINE, am sa te devorez ! " :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu