sâmbătă, 26 iunie 2021

Lectia mea.

 Am revenit dupa mult timp aici si mi-am dat seama ca este locul unde imi gasesc cel mai bine linistea. In urma multor incidente si abateri in viata mea, am invatat intr-o perioada scurta de timp lectii pe care cred ca nu le-as fi invatat intr-o viata intreaga si asta pentru ca asa trebuia sa se intample, pentru ca fiecare dintre noi are un traseu de mult stabilit.

"A little bit of love" - de la distanta asta e melodia mea.

Asadar, mi-am exprimat cele mai adanci trairi aici, cele ma


i puternice, mai frumoase, mai triste, dar toate sunt aici. Astazi, invers de toate asteptarile mele, ma aflu aici pentru ca sunt multumit. Sunt impacat cu mine si cu caracterul pe care am reusit sa mi-l conturez. Astazi, mai mult decat orice, sunt putere. E nevoie de multa putere sa depasesti momente simple in viata, dar pentru cele mai grele e nevoie de mai mult. E nevoie de daruire, de iertare, de frumos, de mai mult pur si simplu.

"Oceane se sparg si cad in gol..." - astazi oceanul nu mai e doar o simpla apa, uneori involburata, azi oceanul meu este despre ganduri, despre decizii, despre ceva ce nu am mai facut niciodata. Astazi oceanul meu aduce liniste si pace, asa cum nu a mai fost demult. Oceanul meu vine cu echilibru, cu dedicare si cu putere. Puterea de care am nevoie ca sa merg mai departe. Atunci cand tu, ca om, iti depasesti conditia si intelegi ca nimeni si nimic nu trebuie sa te abata de la traseul tau, abia atunci o sa fii fericit. Renunta sa crezi in cuvinte, renunta sa crezi oameni mai slabi decat tine, renunta la pasii pe care crezi ca ii faci inainte si te minti singur, renunta sa nu fii tu, cand de fapt, TU esti cel mai bun lucru care ti se intampla.

"Busy bye bye" - poate ca privitul in fata poate fi daunator, dar cu siguranta nu trebuie sa fie daunator pentru tine. Nu cand sansele tale sunt in fata. Fiecare drum isi are gropile lui, insa doar socurile iti pot schimba viata. Si da, am trecut printr-un soc, apoi inca unul si acum inca unul, dar iata-ma, renascut. Iata-ma alaturi de oameni pe care nu visam vreodata sa ii apreciez atat de mult, oameni care au fost acolo mereu, de fapt. Thank you, guys. 

Stiu ca scrisul meu nu mai e la fel de melodic, nu mai e aceeasi poveste lina, dar nici nu vreau sa fie. Scrisul meu trebuie sa reflecte hopurile prin care am trecut si cu siguranta, alte hopuri care vor mai veni. Atat de multa experienta de viata unii nu o acumuleaza o viata intreaga, iar altii au parte de prea multa. Eu am avut parte de prea multa, iar acum e timpul sa fie liniste. Liniste in jurul meu, dar mai ales in mintea si sufletul meu. Astazi e despre fiecare particica pe care am construit-o, ridicand acest corp, plin de suflet, mai bun, mai puternic si cu siguranta, mai pregatit.

"Mi-ai pus in suflet culori" - Familia. Asta e cuvantul care trebuie sa iti contureze imaginatia. Fie ca sunt mama si tata, frati sau surori, unchi sau verisori, familia e cea care va fi acolo. Iar tu, daca reusesti sa iti conturezi o familie prin prietenii tai, tine minte de la mine, ai reusit in viata asta.

Nu mai e vorba de bani, pentru ca ii am. Nu mai e vorba de case, masini si haine scumpe, pentru ca le am. Ma oftic ca am inteles atat de tarziu ca am alergat 27 ( douazeci si sapte ! ) de ani intr-o directie care credeam ca aduce fericire si nu a adus decat lupta, decat suferinta si uite: multe lacrimi. Dar cumva, m-au rasplatit la final: cu liniste. Si te intreb acum, ce preferi? Sa conduci Urus-ul tau negru fara nimeni in dreapta sau sa te duci cu sotia si fiul tau la mare? Eu am raspuns prin articolul asta la intrebare si sunt ferm convins ca m-am facut inteles.

De azi, 26.06.2021, nu mai e ce a fost. Nu mai sunt ce am fost. 

Sigur toti ati ascultat melodia asta: Trupa Zero - Pentru totdeauna . E frumoasa. E poveste. E doar o amarata de poveste. Si sincer, totul poate fi pentru totdeauna, dar numai atunci cand ai cu cine sa faci sa fie totul pentru totdeauna. Am tot spus ca trebuie sa invat din greselile altora si niciodata nu m-am tinut de cuvant, dar "avem tot timpul din lume sa n-avem niciodata timp."

Fiecare moment in viata ta are un rost, fiecare clipa te schimba, fiecare om te schimba, fiecare melodie te invata, fiecare miscare e un pas. Tu iti alegi singur traseul si nu o va face nimeni in locul tau. Fii omul pe care ai vrea sa il cunosti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu