duminică, 29 noiembrie 2009

Ganduri, sentimente, emotii!

Sunt atatea lucruri la care ma gandesc acum, am avut atatea lucruri de facut azi, de exemplu: am citit, am ascultat muzica, am mixat, am scris, am facut curatenie, am desenat si am inteles perfect de ce fac toate aceste lucruri, de ce? pentru ca imi lipsesti, iar cand spun ca imi lipsesti e ca si cum unui ocean i-ar lipsi pestii, unui pinguin i-ar lipsi gheata, sau unui univers, stelele. M-am gandit atat de mult la tine si la noi, incat as putea sa incep sa scriu o carte in care sa scriu despre lucrurile pe care as vrea sa le fac cu tine, alaturi de tine, in tine sau prin tine! Am sa enumar cateva din lucrurile la care m-am gandit, care mi-au atras atentia, lucruri care sunt importante pentru tine, iar prin tine devin importante si pentru mine.

Dormitorul la care visam mereu, impreuna, nu e cafeniu, dar e minunat!



Masina pe care m-ai facut sa o privesc altfel!



Animalele care iti plac!



Casa noastra!



Genul nostru: Club!

Melodia noastra!

Si toate acestea au un rost, au un sens, pentru noi 2, cei care traiesc cu nevoia unuia de celalalt, care traiesc unul pentru celalalt!



Melodia noastra!




Si toate acestea au un rost, au un sens, pentru noi 2, cei care traiesc cu nevoia unuia de celalalt, care traiesc unul pentru celalalt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu