miercuri, 6 ianuarie 2010

Cum pot ???

Viata e complexa, e un intreg univers care merita explorat integral, cu partile lui bune si cu partile lui rele. Viata iti poate oferi pierderi si sperante, iti poate oferi regrete si dorinte, iti poate oferi suferinta si bucurie, dar ce e cel mai important, viata iti poate da sansa sa iubesti.
Eu, iubesc. Sunt mandru ca pot spune "te iubesc" unei persoane din tot sufletul, sunt mandru cand observ ca sentimentele pe care i le dedic sunt reciproce, sunt mandru ca am reusit sa ajungem atat de departe si mai ales, sunt mandru de ea, de cea mai buna jumatate a mea. Sunt fericit pentru ca mi-a dat sansa sa o cunosc, sunt fericit pentru ca stiu ca tine la mine, sunt fericit pentru ca ea e fericita. Sunt complet atunci cand imi spune "te iubesc", sunt complet atunci cand este langa mine si ma tine in brate, sunt complet, pentru ca ea ma completeaza.
Cum pot sa nu ii vorbesc 5 minute? Ea are mii de subiecte de dezbatut.
Cum pot sa o tin departe de mine? Ea e jumatatea mea, perfecta.
Cum pot sa ii lipsesc ? Ea tine prea mult la mine.
Cum pot sa o dezamagesc? Ea sigur nu ar face-o.
Cum pot sa plec fara sa ii spun nimic? Ea ar suferi si asta ar distruge-o.
Cum pot sa o las singura in aceasta lume? Ea ar fi pierduta si trista.
Cum pot sa nu o iubesc? Ea ma iubeste, nebuneste.
Singurul raspuns pentru toate aceste intrebari e nu pot. Nu pot alunga de langa mine cea mai importanta persoana din viata mea, nu pot uri singura persoana care ma iubeste cu adevarat, nu pot minti singura persoana sincera din viata mea, nu pot sa nu pastrez pentru mine ceea ce e cel mai bun, nu pot sa traiesc fara aceasta persoana, nu pot si nici nu vreau. Uneori imi adresez intrebari mie. Astazi, am iesit putin afara si am avut timp sa ma gandesc si sa imi adresez cateva intrebari.
Te indoiesti de ea? Nu pot, nu am de ce.
Ti-e frica de o relatie lunga cu ea? Nu, din contra, mi-o doresc pentru toata viata.
Te-ai satura vreodata de ea? Nu, e prea interesanta, prea speciala.
Te-ai desparti vreodata de ea? Nu, sper ca si ea simte la fel.
O iubesti? Nebuneste.
Iti e dor de ea? Din ce in ce mai mult cu fiecare clipa.
Esti sigur pe tine? Da, acum, mai mult ca niciodata pentru ca ea ma face sa fiu asa.
Mai e un singur lucru de spus: La ora 00:00, va veni din nou ziua de 7. Vom implini 4 luni.

Happy anniversary hone!

Te iubesc!

6 comentarii:

  1. hone...
    tu chiar ai chef sa ma treci prin toate starile posibile azi
    happy anniversay dude! :*
    love you too

    RăspundețiȘtergere
  2. e bine ca variem de la o stare la alta :>

    take care! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. nu prea mult.... persoana se numeste psihopat...mi-a zis mie doctorul psiholog

    RăspundețiȘtergere
  4. Psihopat, dar daca stau sa ma gandesc lucrurile sunt sub control!

    RăspundețiȘtergere
  5. Robb...daca nu te-as intelege...
    Suntem, cred, in aceeasi situatie....
    Lasa, o sa iasa soarele si pe strada noastra....chiar daca numa peste 2-3 anisri asa, da tot o sa iasa.....
    I have to keep my hopes up in order to keep living...:-<

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e dude, oricum postarea de mai sus e una pozitiva, pe mine m-a relaxat.

    RăspundețiȘtergere