miercuri, 13 ianuarie 2010

Muzica! ( partea I )

Am sa mai adaug melodii pe acest blog, o sa incerc sa aduc noile hituri chiar aici, insa voi compensa si cu ajutorul celor mai bune piese. Ia sa vedem ce avem pentru azi !


David Deejay feat. Dony - Temptation



David Deejay feat. Dony - I miss your love



Alexandra Stan- Lollipop



Mashup



Deep & White- 4 Love



Turntable Science - Dj`s cut for you!



Sunloverz - Now that we found love



Starchild - Love love



Sony Flame - The top of the world




Deocamdata atat pentru azi, o sa revin de fiecare cand gasesc piese noi, pe care le consider pe placul tuturor!

Enjoy!

2 comentarii:

  1. Nu stiu ce sa spun... Sincer,mi-e frica sa ma uit,lumea e atat de inselatoare si te poate induce in eroare,poate eu nu am greist dar asta este impresia meaa...sau poate se intampla sa gresesti si sa nu-ti dai seama... in fn

    Btw,super melodii,chiar aveam nevoie de ceva nou si nu prea aveam timp sa caut,deci esti de mare ajutor :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehee, chiar vroiam sa fiu de ajutor! O sa revin aici cu noi melodii, stii si tu genul: CLUB!

    Iar in legatura cu greselile, ia-ti o clipa din programul tau incarcat ( :p ) si analizeaza putin situatia, sigur o sa iti dai seama cine a gresit sau nu! sfatul meu...de aici incolo, tu te descurci!

    RăspundețiȘtergere