miercuri, 17 februarie 2010

Ce ador...


Am primit o leapsa de la Sinzy in care trebuie sa mentionez lucruri sau persoane pe care le ador. Exista o problema, cand tot ceea ce adori se invarte in jurul unei persoane ce faci? Hm, ia sa incerc. Asadar:


Ador:

  • ochii negri;
  • parul brunet, fin;
  • zambetul;
  • vocea tandra;
  • caldura cu care ma invaluie;
  • dansul ei nebun;
  • la dans, suntem perechea perfecta;
  • articolele ei de pe blog ( gen: "Ma ridici incet");
  • Deks? Bestial...;
  • mainile fierbinti;
  • felul in care ma ia in brate;
  • ideile ei;
  • felul ei de a fi;
  • sa ma tina in brate, in somn;
  • sa o privesc, dormind;
  • sa o sarut pe frunte;
  • scrisoarea de la ea;
  • canapeaua ei;
  • aparatul foto? rocks ( OLY )
  • sa plangem impreuna, ca apoi sa radem;
  • sa ma tina de mana;
  • inelul;
  • fotografiile ei;
  • chipul ei, dimineata devreme;
  • energia ei cand danseaza;
  • sa o vad fericita;
  • sa o am alaturi, cat mai mult timp;
  • sa visez cu ochii deschisi, pentru ca e langa mine;
  • sa ma provoace;
  • sa mergem impreuna la cumparaturi;
  • cartile pe care mi le-a recomandat;
  • intensitatea;
  • ca imi e alaturi;
  • ca ma ajuta la orice am nevoie;
  • ochelarii ei;
  • cand imi povestesti ce ai mai facut cu fetele;
  • cand imi spune "hone";
  • cand ma suna seara;
  • cand imi spune lucruri pe care stie ca vreau sa le aud;
  • cand radem impreuna, de noi si de altii;
  • ca avem prieteni comuni;
  • ca avem deja cateva amintiri impreuna;
  • campul pe care m-a dus;
  • plimbarile impreuna;
  • planurile de viitor pe care le-am facut impreuna;
  • sa ii arat ca o iubesc;
  • sa simt ca ma iubeste.
Dau mai departe pentru: Alina, Elena, Alexandra, Andra si cine mai doreste! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu