miercuri, 24 martie 2010

Autocontrol

Realizez ca fiecare om isi poate poate controla starea spirituala cu putina ambitie si vointa. Dorinta pentru succes, speranta pentru a merge mai departe, puterea de munca si pasiunea sunt, in opinia mea, cele mai importante lucruri in a-ti controla starea spirituala.
De ce sa nu rup putin legatura cu realitatea si sa revin pentru ceva timp in lumea mea? Aceasta fraza cred ca a fost subiectul meu principal de gandire pentru astazi. Pot sa fac ce vreau si oricine poate face, de fapt, ce vrea. Sa analizam putin situatia: parinti care iti interzic sa mergi la petreceri, "la ora 10 sa fii in casa!" , prieteni care iti impun unele lucruri, cunostinte si alte bla bla-uri. Si ce? Oricum, daca esti stapan pe sine, ei degeaba vorbesc, pentru ca tot ca tine vei face, bravo, te maturizezi, cresti frumos, devii independent.

Sunt optimist si imi place sa observ cum multe din dorintele mele s-au implinit, poate ca nu exact cand aveam nevoie, dar s-au implinit si asta e tot ce conteaza. Am prieteni adevarati, puternici, asprii cu mine, dar de care sunt mandru, ei m-au invatat sa ii apreciez, m-au invatat sa merg mai departe si mi-au aratat ca am pe cine sa ma bazez la nevoie si tin neaparat sa mentionez: la fel am sa fac si eu, mereu!

Astazi am revenit putin in "tineretea" mea, da, astazi am ascultat si ascult si acum muzica rock. Imi place si imi era dor de ea, trebuia sa imi revin cumva din transa, trebuia sa revin la normal si sa imi pot pastra in continuare speranta. Multa muzica buna, un nou indiciu spre succesul si controlul optim al starii spirituale. De ce sa ascult o melodie lenta cand pot asculta doua piese de la Nickelback si inca una de petrecere, gen Demmo, de ce? Pentru ca am voie sa fac ce vreau si astfel nu am nevoie de nimeni sa incerce sa ma controleze si sa ma "cizeleze" fiind oricum inutil, pentru ei.

Power, strength and thougness!

Nickelback - S.E.X.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu