vineri, 26 martie 2010

Nickelback - Something in your mouth


SI asta doar ca sa ma calmez!

3 comentarii:

  1. Nu e chiar momentul, tocmai ce m-am intors de la munca :D si imi verificam mailul, blogul... (chestii de care sunt dependenta) si te-am descoperit. Trebuie neaparat sa o ascult... Ieri m-am trezit cu Anotimpurile lui Vivaldi, "Primavara". Mai bine de-atat nu se putea!

    Am sa ma abonez si sa te trec in blogroll, imi place ce citesc pe-aici :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa mentionez ca s-a intamplat, nu ascult muzica de acest gen de obicei, desi poate ca n-ar fi rau :(.
    Am zis-o numai pentru ca mi-am adus aminte, iar tu mentionai ca te calmeaza melodia de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ GicaContra: Ma calma pentru simplul fapt ca ma inviora si ma facea sa fac de problema care ma seca ( la propriu )!
    @ retzetar: merci pentru blogroll si pentru complimente! :)

    RăspundețiȘtergere