luni, 19 aprilie 2010

Music baby !

Nu am mai pus de ceva vreme muzica ' in cantitati industriale ' pe blog si m-am gandit sa iau masuri !

Asadar, noutatile lunii:


David Guetta feat. Kid Cudi - Memories


David Deejay feat. Dony - Kiss the deejay


Radio Killer - Be free


Narcotic Sound and Christian D - Mamasita


Narcotic Sound - Hope ( Dj Kissu Remix ) 


Dj Fish feat, Rares and Joshua - Your love ( extended mix )



Am pus aici o mica parte din noutati, toate piesele care sunt afisate aici le am si eu in pc, deci pentru cine le vrea, IM: just_robytzah

Enjoy!

2 comentarii:

  1. Hey ms de postare unele nu le stiam:P
    Tine'o tot asa ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam eu ca trebuie sa revin! Oricand AleXx, oricand muzica pentru toti !

    And again: Enjoy !

    RăspundețiȘtergere