duminică, 18 aprilie 2010

We`re gonna` love it when the lights go down !

Stiu ca poate tu si el, ea si inca o ea si poate toti ceilalti care iti sunt in preajma si te sprijina va asteptati sa cedez sau sa dau vreun semn de slabiciune. Ghinion. Sunt mai puternic decat voi toti la un loc.
Stiu ca te astepti sa dau inapoi, sa imi cer scuze, sa vin la tine in genunchi sau mai stiu eu ce astfel de tampenii, ce naiba? Sunt eu nebun, dar cred ca sunt nebun in cel mai placut mod posibil. Stiu ca iti doresti sa ma vezi tarandu-ma prin noroi, sa ma vezi calcat in picioare de altii, sa ma vezi ruinat, distrus si poate ai sa ma vezi, dar nu pentru mult timp, am indeajuns de multa ambitie sa intorc roata, evident, numai in favoarea mea si a prietenilor mei, cei cu care am mai ramas.
Nu am nevoie de 50 de persoane la care sa ma plang si sa ma milogesc ( asa cum fac altii ! ), am nevoie doar de 6 persoane, indeajuns de inteligente incat sa imi dea un sfat fara sa l-il cer. Aaa, sa nu uit, acesti 6 se pot numi prieteni adevarati, cunosti intelesul acestor cuvinte? Raspund eu ca de la tine nu am nevoie de raspunsuri: Habar nu ai !
Ma simt excelent, sa analizez putin situatia. Nu mai are cine sa imi ruineze viata, nu mai are cine sa ma enerveze cu toate impresiile stupide, nu mai am comentarii de la familie si prieteni despre "jumatatea mea". Poate chiar meritam asta, poate am indurat destul, sunt un mare narcisist si nu pot sa ma abtin, ma iubesc, ma ador chiar si da, sunt extrem de fericit ca am scapat de tine!
Leu? Da, sunt un leu redutabil, insa am alaturi acele persoane de care nu ma pot lipsi, de care am nevoie mereu si ia ghici, vrand si ele sa iti faca in ciuda, chiar imi sunt alaturi ( Thanks guys ! ).
Sa nu uitam totusi de inca o doza de nonconformism, stiu ca ma banuiesti, ca incerci sa afli tot ce tine de viata mea si am decis ca e mai bine sa nu te chinui scumpo ca poate obosesti, mai bine iti spun eu. Deci viata mea ( fara tine ) este precum o feerie de vara, este adevaratul vis devenit realitate, e un amalgam de trairi, pasiuni, dorinte, placeri si multa iubire, enorm de multa iubire, lucruri pe care tu nu le vei avea, draga mea, pentru ca...pur si simplu nu ai cum.
Viata mea merge inainte, am prieteni, am familie, am libertate, de fapt, am tot ce imi trebuie ( fara tine).

So guys, we are the best, f**k the rest !

Nickleback - Next go round

3 comentarii:

  1. 1. Imi place melodia.
    2. Nu sunt de acord cu tot ce ai scris pe aici (stii tu:|)
    3. Gandeste mai bine inainte sa spui ceva! :)
    4. Trebuia sa-ti dau comentariu pentru ca altfel nu scapam de gura ta (stii asta:P)

    RăspundețiȘtergere