joi, 13 mai 2010

Tu !.

M-ai cautat in intregul univers al ochilor tai,
M-ai spulberat cu stralucirea fetei tale,
M-ai otravit cu fiecare soapta a glasului tau,
M-ai tarat dupa tine prin vartejul ideilor tale !.

M-ai zgariat cu gheara mintii tale,
M-ai acaparat cu puterea atingerii tale,
M-ai zdrobit cu ciudatul dorintei tale,
M-ai innebunit cu gheata sarutului tau !.

Mi-ai rupt credinta in bucati, ca ea sa devii tu,
Mi-ai devorat extremele, ca sa descopar ca limita-mi esti tu,
Mi-ai distrus monotonul, ca sa-mi fii nonconformism, tu,
Mi-ai interzis linistea, ca sa-mi devii cel mai placut ritm. 

TU !.

7 comentarii:

  1. nu trebuie sa uitam niciodata cine ne tine captivi in idealul de a iubii:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand universul graviteaza in jurul unei persoane, dragostea ei devine unica ratiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Ioana: ca mare dreptate ai. Insa acel cineva care ne tine captivi in acest ideali trebuie sa stie sa ne pastreze acolo.

    Ai dreptate darling, unica ratiune, unic sentiment ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca e prima ta poezie care chiar imi place...vezi, de asta vorbeam;)

    hmm..."unic sentiment" - unic da, atat de inaltator pe cat il fac unii sa para nu prea cred ca e...na, stii cum sunt eu:P

    PS: stii ca ma zgarie pe retina punctul ala enervant al tau X(

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Lady Blue: Te inteleg :D:D.

    Deci miraculos, in data de 13.05.2010 am creat o poezie care iti place.

    PS: DE RETINUT !

    RăspundețiȘtergere
  6. da, da...cu nr 149 parca:))...si de inspiratie ahm (aici venea un tusit) :)):))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu nu, ma inecasem, ce naiba?:))

    Opera e unica in sinea ei !>:)

    RăspundețiȘtergere