duminică, 2 mai 2010

Old school Romania ! ( music )

Mi-am propus sa va aduc aminte de cateva dintre cele mai cunoscute melodii romanesti ale anilor nostri buni. Nu sunt un comunist, spun anii buni de atunci pentru ca muzica romaneasca era romaneasca, atat !

Playlist-ul aici:

3 Sud Est - Te voi pierde
3 Sud Est - Te plac
N&D - Nu e vina mea
Delia Matache - Ce vor de la mine
Andreea Balan - Libera din nou
Cristina Rus - Viata mea
Bosquito - Hopa Hopa
Candy - Esti baiatul care-mi place
Dl Problema - Beau Beau 
T.N.T. - Ani de liceu
Demmo - 7 zile de 8 ori
Animal X - pentru ea
In aceeasi ordine sunt si clipurile mai jos. 
Ar mai fi :
Animal X - Fara tine
3 Sud Est - De ziua ta 
Animal X - Pe net
Animal X - Mai mult ca oricand
Delia - Parfum de fericire
Delia - Ziua ta
Andreea Balan - Nopti de vara
Body & Soul
Valahia

Si multe altele de care cu siguranta va veti aminti.

Deci, zicala de astazi: Let`s play the oldies baby !

3 Sud Est - Te voi pierde


3 Sud Est - Te plac


N&D - Nu e vina mea


Delia Matache - Ce vor de la mine


Andreea Balan - Libera din nou


Cristina Rus - Viata mea


Bosquito - Hopa Hopa


Candy - Esti baiatul care-mi place


Dl Problema - Beau beau


T.N.T. - Ani de liceu


Demmo - 7 zile de 8 ori


Animal X - Pentru ea



Enjoy !

Un comentariu: