duminică, 2 mai 2010

Imi esti cel mai bun prieten !

Nu stiu ce sa cred despre tine acum, nici macar despre mine nu stiu ce sa cred. Nu vreau nici macar sa gasesc un vinovat, intre noi 2 nu a existat niciodata un vinovat, nu a existat o problema, o cearta, poate doar cateva discutii fara consens. 
Privesc scrisoarea asta, e pentru tine, am scris-o in primele 10 minute in care am inceput sa observ ca te indepartezi de mine, fie intentionat, fie involuntar. E aici acum, pe un raft, dar nu mai poate sta aici, trebuie sa ajunga la tine, trebuie sa o citesti, trebuie sa iti curga si tie o lacrima. Nu e prima oara, s-au mai unit lacrimile noastre si nu am de gand sa las totul balta, nu vreau, nu pot, ai devenit acea placere pe care imi place sa mi-o satisfac. 
Vreau sa vii la mine alergand, sa te apropii tot mai tare, nu te sfii, nu te gandi ca te vei umili venind la mine, de fapt, vei face un lucru genial si iti voi multumi sincer, urmand apoi sa te iau in brate, asa cum am facut de fiecare data. Vreau sa ma faci sa plang de durere, vreau sa ma faci sa sufar, vreau sa ma torturezi prin a-mi spune toate greselile pe care le-am facut, stii ca imi pasa si va fi groaznic, dar chiar eu vreau asta, pentru ca merit si pentru ca sunt unicul asupra caruia trebuie si te poti descarca.
Imi place sa iti imparti fiecare gand cu mine, imi place sa mi te dezvalui, imi place sa imi spui fiecare bucurie si fiecare suferinta a ta, uite, asta am invatat sa fac si eu, de la tine. Stiu ca inca nu pot controla aceasta "impartire" verbala, dar stii ca nu pot ramane indiferent, nu te pot lasa sa fugi asa, nu te pot lasa sa pleci, eu nu sunt ei.
Scrisoarea va ajunge la tine, cuvintele astea le vei citi, cat mai curand sper, dar noi? Noi vom ramane mereu cei mai buni prieteni, te asigur eu de acest lucru.



Iti multumesc 
pentru tot,
un simplu prieten adevarat...

17 comentarii:

  1. norocos prietenul tau..cand va ajunge scrisoarea la el va fi fericit ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ea e cel mai bun prieten al meu. Vreau sa revina totul la normal. Nu poti renunta la cineva care practic iti este indispensabil.

    RăspundețiȘtergere
  3. stii e o vorba:
    "decat sa ai zeci de prieteni si nici unul sa nu fie cu tine, mai bine putini dar sa cunoasca notiunea de prietenie..."
    sunt persoane (defapt doar anumite persoane) care sunt indispensabile, pentru asta hai sa le egalam cu aerul... persoana respectiva este aerul tau, ratiunea ta... sau nu stiu adica nu cunosc ca sa stiu... dar stii trebuie sa fi foarte atent, sunt momente cand trandafirul are spinii pe care tu nu ii poti vedea...:)
    p.s. scuze daca am greseli:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ina - ai foarte mare dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  5. dar stii si cu acel UN SINGUR PRIETEN trebuie sa ai grija...

    RăspundețiȘtergere
  6. mai ales cu ACELA, doar pentru ca merita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa inveti sa mai lasi de la tine.
    Si sa nu mai fi asa de orgolios.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ fadingblue - nu cred ca ai inteles despre ce e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu vorbesc doar in cunostinta de cauza:D
    Stiu eu ce zic. Si asta nu se aplica doar aici.In general.

    RăspundețiȘtergere
  10. Aici nu e vorba de orgoliu. Cand spun ca vreau ca ea sa vina la mine plangand si toate celelalte asemanatoare( daca la acestea te referi ), nu o spun din orgoliu, ci din dorinta pentru impacare. E foarte simplu. Te-ai axat tu pe ideea aceasta cu orgoliul, fiind singura de altfel dintre toti cei care au comentat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu ma refeream la postarea in sine. Ci la ceea ce a "provocat" aceasta postare. Citez din tine: "eu o tineam pe a mea". Fericit?

    RăspundețiȘtergere
  12. @fadingblue - Da, eu o tineam pe a mea si ea pe a ei. Si asa a fost mereu, asta doar pentru ca mereu am ajuns la un consens. Nu stii intreaga poveste ca sa te poti implica. Eu si ea ne intelegeam foarte bine, intre noi nu a existat niciodata un joc de-a orgoliul.

    RăspundețiȘtergere
  13. 1. Cred ca ma cunosti indeajuns de bine incat sa imi folosesti numele. Sau ma insel?
    2. Avand in vedere discutia pe care o purtam la telefon, ar fi trebuit s aiti dai seama ca nu m-am referit strict la tine sau la ea. ci la felul tau de a fi.
    3. Nu eu o sa am de pierdut de pe urma incapatanarii mele.

    Acum am fost mai clara?

    RăspundețiȘtergere
  14. @ fadingblue ( si asta doar ca sa te enervez ).
    ( acum faci ca trenul la telefon ).
    ( mi-ai inchis, ai cedat )
    In discutia de la telefon ai subliniat faptul ca eu sunt orgolios, lucru care nu are nici cea mai mica legatura cu articolul.
    La punctul 3 ai gresit, cred ca e asa:
    "Nu eu o sa am de pierdut de pe urma incapatanarii TALE !".
    Ca sa fiu si mai concis, ai deviat clar d ela subiect.

    RăspundețiȘtergere
  15. Da am cedat, eu macar recunosc cand fac ceva, si asta doar ca sa nu iti mai satisfac placerea de a te contrazice cu cineva.
    Si ca sa nu mai deviez de la subiect (din vina ta):

    Have a lovely night dear!

    P.S. Daca nu vrei sa iti aduci aminti cum ma cheama, o sa am grija sa nu imi amintesc sa iti raspund prea curand.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine, fa cum vrei. Asa e cand esti nervoasa si incapatanata. Sa dormi bine!

    P.S. - Daca iti scriam Sandie, ceilalti care au comentat de unde stiau despre cine e vorba? Cam la mintea cocosului, nu crezi?

    RăspundețiȘtergere