duminică, 4 iulie 2010

Leapsa.

O leapsa gasita pe un blog pe care l-am descoperit astazi. Mi s-a parut interesanta si am spus ca ar fi foarte bine sa va dau ceva de lucru. Rog pe cei care fac leapsa sa comenteze acest articolul, sa vedem calitatile si defectele lui sau ale lepsei.

  1. Cat e ceasu'?: 21:45.
  2. Numele tau e?: Robert.
  3. Porecla?: Robb.
  4. Tatuaje?: Nu.
  5. Culoarea ochilor?: Caprui intens.
  6. Locul nasterii?: Brasov.
  7. Muzica favorita?: Club ind, rock.
  8. Ai fost vreodata in USA?: Nu, dar cine stie...
  9. Mancare favorita?: Poveste lunga, dar urasc ciorbele.
  10. Ai infasurat pe cineva vreodata in hartie igienica?: Da.
  11. Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?:Da, e groaznic si minunat.
  12. Ai fost implicat in vreun accident de masina?: Nu.
  13. Crutoane sau bacon?:Crutoane.
  14. Zi favorita din saptamana?: Sambata.
  15. Ce sport iti place sa urmaresti?: Ciclism.
  16. Bautura favorita?: Vodka, whisky.
  17. Inghetata favorita?: Vanilie.
  18. Walt Disney sau Warner Bros?: Warner.
  19. Restaurant fast food favorit?: Restaurant: Maridor, Fast - Food - Ando`s.
  20. Ce culoare are dormitorul tau?: Bej cu maro.
  21. De cate ori ai copiat la un examen?:"Foarte rar".
  22. De la cine ai primit leapsa asta?: Am gasit-o.
  23. In care magazin ti-ai fi cheltuit toti banii de pe card?: Cluj Shopping City.
  24. Ce faci de obicei cand te plictisesti?: Improvizez, fac lucruri mici, "detaliile fac diferenta".
  25. La ce ora mergi la culcare?:12-1.
  26. Cine o sa raspunda primul/prima la leapsa asta?: Habar nu am.
  27. Cati dintre cei carora le vei trimite vor raspunde?: Cat mai multi, sper.
  28. Ultima persoana pe care ai luat-o la masa la restaurant?: Sanda.
  29. Ce asculti in momentul asta?:Dj Sava feat. Raluka - I like the trumpet.
  30. Culoare preferata?: Urasc roz-ul.
  31. Mare sau lac?: Lac.
  32. Cate tatuaje ai?:Niciunul.
  33. Ai ramas vreodata fara benzina la masina?: Nu am inca masina personala, lucru care ma scoate din minti.
  34. Ce preferi pisica sau catel?: Nici "mata", nici "catel". Caine.
  35. Ce anotimp preferi vara sau iarna?: Varaaaaaa.
  36. Esti solo?: Nu.
  37. Esti indragostit de cineva?: Da.
  38. Cat e ceasul?. 10:08. ( am si mancat intre timp).
Va invit sa va distrati si voi.