luni, 5 iulie 2010

Tip, zbier,urlu.

Nu, nu stiu cine imi face asta, ce imi face asta.
Simt varfuri de cutite atingandu-mi tandru coloana, si fug de ele, fug ca un nebun. Fiecare cutit m-ar putea omori foarte usor, dar nu, invat si am fost invatat sa lupt. Aceleasi versuri imi cuprind corpul asemeni unor liane, din care nu mai pot scapa. Stiu ca nu ma poate ajuta nimeni, nimeni in afara de mine. Gasim petalele unui trandafir cat timp traim, dar nu ne dam seama si invatam de mici sa ii apreciem doar spinii.
Nu, nu vei gasi la mine ceva normal, iti voi infige acele pe la spate, fara sa observi, si vei plange de durere. Nervi?. Nu, nimeni nu are nervi, insa toti cei care "au nervi" sunt inutili in lumea asta, caut sa imbin controlul si satisfactia lui in acelasi suflet, in mine, in intreaga mea capacitate de a trai corect. As putea fii eu piesa lipsa a unui puzzle, iar atunci, cand puzzle-ul va fi complet, ma vei gasi pe mine, cu adevarat. Incearca sa imi ingropi fiecare teorie pe care o aplic in viata mea, adu-ti sabiile durerii, unge-le cu cuvintele sufletului tau si infige-le in mine asemeni unei capodopere uitate pe care acum ti-o va reda trupul meu. Incearca si vei reusi, sau nu.
Nu imi poti schimba pasul, spinii degetelor tale imi vor intepa spatele pana in maduva, dar nu ma vei distruge, chiar daca as pieri pe loc. Nu sunt un cadou din ceruri, sunt poate tot ceea ce nimeni nu cauta, sunt visul oricarui fir feminin de viata sau nu, sunt unul printre ceilalti. Contraziceti-ma toti, inutil, imi voi dovedi mie ca nu e asa.
Zbier, valuri de tipete imi inunda urechile si imi place, nu mai aud nimic din exterior, iar interiorul imi suna precum cel mai puternic ritm de bass. Uite nisipul uscat si fin, imi curge pe trup, trupul asta deshidratat, adevarul din fiecare minciuna l-a lovit, durerea din fiecare pasiune l-a inselat, dar a ramas dornic, asemeni unui lac sec care poate acumula iarasi apa.
Corzile chitarii imi fac plamani sa functioneze frenetic, fiecare nota e mai ascutita, volumul creste, trupul e mai gol, inima o ia razna, urlu prin fiecare vers si ma opresc aici. Punct.

Santana feat. Chad Kroeger - Into the night



Enjoy !.

3 comentarii:

  1. Bun. Deci cum am zis e minunat 8->.

    Melodia o ador. Ador modul tau de a scrie. As vrea sa gasesc ultima piesa de puzzle, sa te gasesc pe tine cel adevarat,poate te-am gasit..sau poate nu.

    Oricum, fara cuvinte. E totul din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum spuneam, nimic normal nu veti gasi in mine.

    Cititi, cititi, cititi, Hypnotic Senses exista pentru voi!.

    RăspundețiȘtergere