miercuri, 25 august 2010

Aaaaaaaaaaaa. ( tipat ).

Nu, taci, taceti toti!
Inchideti ochii, opriti-va cu totii, v-a obosit haosul acesta, v-a terminat presiunea Pamantului, dar pe mine nu, eu am reusit sa trec mai departe.

Nu, nu ma pot abtine sa nu scriu, nu ma pot opri, nu ma pot stapani, te visez, te caut, te aud, te vad in mintea mea, te vreau. ( Iarta-ma! ). Cuvintele imi sunt mult prea putine, iti aud vocea si nu mai stiu ce sa spun, glasul tau imi inunda creierul, tu imi inunzi inima, e o nebunie, nu e romantism, nu e monotonie, e doar dor de tine, e tot ceea ce lipsea intre noi.
Nu exista niciun gol intre noi, vom evolua usor, vom pasi impreuna, e o nebunie, iarta-ma. Nu scriu doar ca sa scriu, ma exprim pentru ca nu mai pot tine in mine, mi-e dor sa iti vad ochii oglindindu-se in ai mei, mi-e dor sa iti simt mainile mangaindu-le pe ale mele, mi-e dor sa fii aici, langa mine, aici unde ti-e locul.
Scurt si la obiect, nu e nevoie sa descriu mai mult, nu e nevoie sa dezvolt subiectul, ai fost tu si am fost eu, acum suntem noi si vom merge impreuna, cand vom invata.

Trust is trust and love is love.

"Imi dadeam seama ca ma aflam in fata cuiva a carui simpla aparitie era atat de fascinanta ca, daca as permite acest lucru, mi-ar absorbi intreaga natura, intregul suflet, propria-mi arta." - Oscar Wilde

2 comentarii:

  1. Oscar wilde-portretul lu dorian Grey . a fost geniala cartea. mersi mult ca mi-ai dat-o >:D<

    "Cuvintele imi sunt mult prea putine, iti aud vocea si nu mai stiu ce sa spun, glasul tau imi inunda creierul, tu imi inunzi inima, e o nebunie, nu e romantism, nu e monotonie, e doar dor de tine, e tot ceea ce lipsea intre noi." >Asta a fost genial.8->

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ideea ta...o sa incerc dar nu promit sa postez :D acum o sa tac :P nu mai tipa :))

    RăspundețiȘtergere