marți, 11 ianuarie 2011

Cocaine.

...come take my loneliness away, don`t let me down, release the pain, tonight you will be my cocaine!
Drogul meu perfect. Imi e dor de tine.


Iti simt parfumul in hainele mele, nu vreau sa mai spal tricoul asta, il pastrez doar cu parfumul tau, pana te vei intoarce. Nu a trecut mult de cand nu te-am vazut, insa stiu ca nu va trece mult pana te voi revedea. Mi-am pus castile pe urechi, bass-ul e din ce in ce mai puternic, trupul meu se misca nebun, insa singur, am nevoie de inca putin drog, venele mele pulseaza nebun dupa tine, sangele circula cu ardoare, inima imi zvacneste, nu reusesc sa ma calmez, mai vreau putina cocaina, putina cocaina din tine. Unde esti, drogul meu? Vino inapoi si opreste-mi suferinta, calmeaza-ma, te implor.
Ameteala. Lipsa drogului isi lasa urmele. Ma impiedic, simt cum ard, sunt mult prea departe de lumea asta, visez, simt cum trupul meu pluteste, te vad in fiecare miscare a mea, iti simt trupul atingandu-ma desi nu e nimeni aici, atingerea ta imi da fiori fara ca ceva sa ma atinga, iti simt tandretea buzelor sarutandu-mi gatul, iti aud soaptele inundandu-mi creierul si totusi, nu rezist fara tine, intoarce-te, drogul meu!
Nu, stii ca nu imi e de ajuns o doza din tine. Nu ma pot concentra, scriu acum printre versuri de hip-hop francez, stiai ca bass-ul imi imita cel mai bine bataile inimii? Ma cufund in amintirea zilei de ieri cand deja erai aici, ma cufund in amintirea zilei de maine cand sper ca te vei intoarce. Inchide ochii, nu esti deloc confuza, alege, viseaza, simte, traieste, nu imi fa bine mie, nu le fa bine lor, fa-ti bine doar tie. 
Imi place prea mult fraza asta pe care eu am spus-o, esti drogul meu perfect, de care sunt dependent, ti-am spus deja, nu mi-e de ajuns o doza din tine, vreau o supradoza si apoi ramai, ne vom trata reciproc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu