luni, 10 ianuarie 2011

Scriu pentru tine.

Un inceput prea brusc, fara a avea vreodata sfarsit.
Ma aflu acum in fata computer-ului, e liniste, aud melodii in surdina, dar parca nu sunt cu picioarele pe podea, ma gandesc intr-una la tine. Stiu ca pare incredibil, stiu ca nu ai incredere in mine, stiu ca sunt ciudat, dar nu asta conteaza, vreau sa inveti, sa pricepi, sa intelegi ca mie imi e dor de tine ( ai iesit deja!, nu am apucat sa termin).
Simt cum trupul meu emana caldura, transpir, sunt 2 grade C afara si centrala e oprita, insa eu transpir intens, nu imi pot lipi o geana de cealalta, nu ma pot controla, nu scriu cu mintea, scriu cu inima, scriu din inima. Stiu ca nu iti ajung cuvintele, e la fel si pentru mine, imi e doar sa iti simt bratele imbratisandu-ma, te vreau acum, te vreau aici, oriunde ai fi! Nu pot avea o ordine in idei cand vine vorba de tine, ai aruncat toate sertarasele creierului meu  si le-ai pastrat doar pe cele favorabile tie, bravo, la fel e si in inima mea. Privesc in jur, iti vad imaginea, imi e dor de parfumul tau, mi-e dor de aroma parului, de privirea ta intr-o dimineata, mi-e dor sa iti mai fac o surpriza, mi-e dor de tine si innebunesc frumos. Gandurile mele se rezuma la tine, sunt constient ca m-am indragostit ca un nebun, insa stiu ca dragostea asta nu e interzisa, nu e inutila, e doar reciproca si extrem de puternica. 
Esti superba din orice punct de vedere, nu imi pasa ca alti 50 de barbati/ baieti te cred urata, nu imi pasa ca alte sute cred despre tine ca esti afurisita, nu imi pasa ca altii te vorbesc de rau, nu, chiar nu imi pasa, tu esti superba, si in ceea ce ma priveste, asta e tot ce conteaza.
Ma gandesc in fiecare secunda, timpul se scurge, insa azi mi-am dat seama spre ce se scurge, timupl se scurge pentru noi, pentru o noua intalnire, spre o noua sansa de a fi impreuna, inca o data. 
Inchei timid si pasnic, desi inima-mi arde asemeni unei faclii pe care am turnat prea multa benzina, sunt aici doar pentru tine, exist doar pentru tine, te iubesc !.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu