miercuri, 19 ianuarie 2011

Leapsa de la Julie.

SUNT:  Robert. Tipul caruia nu-i plac compromisurile !
AŞ VREA: sa reusesc sa obtin mai mult, tot de la mine. 
PĂSTREZ: doar prezentul.
MI-AŞ FI DORIT: am trecut de mult de etapa asta. 
MĂ TEM: de Dumnezeu.
AUD: in jur multa prostie.
ÎMI PARE RĂU: pentru ca nu are de ce sa imi para rau. 
ÎMI PLACE: sa fiu bun pentru tine, dar si pentru tine si...si pentru tine.
NU SUNT: indeajuns de bun, mereu e loc de mai bine.
DANSEZ: oriunde, oricand, oricum. 
CÂNT:  cand sunt euforic, alaturi de prietenii mei. 
NICIODATĂ: nu ma dau batut.
RAR: tac. 
PLÂNG: atunci cand simt ca trebuie sa ma descarc, plang din ura.
SUNT CONFUZ: rar.
AM NEVOIE: de Bubi.
AR TREBUI: sa nu mai fiu atat de materialist, narcisist si egocentric. 
AȘ PUTEA: sa fac tot ce ar trebui sa fac ( vezi mai sus ).


Cine vrea, sa se serveasca. 

2 comentarii:

  1. ps. foarte frumoase toate cartile pe care le-ai citit...si multe din postari sunt foarte dragute. felicitari :)

    RăspundețiȘtergere