duminică, 9 ianuarie 2011

Weekend de o zi - miercuri.

Ne cunoastem de o zi. Nu conteaza, stralucim. 
Habar nu am ce ne-a unit. 4 persoane si o intrare mult prea mica. "Toarna-mi in pahar!", "vreau si eu", ia si Burn. Mda, alcoolul si-a facut si el efectul, insa prea putin, am ramas constient pana in ultima clipa. Luminile colorate dansau nebun in jurul nostru, in centrul ringului eram 4 stele, asta pana am devenit comete, miscarile pareau mai lente, intarziate, insa de fapt, erau mai bune ca la inceput.
Sticla de Jack, noi, intuneric, boxa, luminile, frig, insa prea cald pentru noi. Danseaza, danseaza, danseaza. Club privat, prea multa galagie, insa muzica in surdina. Suvitele tale alergau prin aer, in timp ce ale ei dansau in jurul umerilor sai, pupitrul dj-ului, un metru patrat, un laptop, un mixer si mult prea strans, insa prea potrivit. Liniste, stop cadru, de aici s-a oprit muzica, insa dansul a continuat, intre ei, toti.
Bea din paharul meu, "Ia-l pe al meu", "zambeste!", ahh, "cat de nebuna esti!", "mergem sus", nu adu telefonul, nu ma mai suna, o sa opresc muzica imediat.
S-a terminat sticla, urcam, cunosc locul asta foarte bine, am mai trecut prin asta. 
Dimineata linistita, mic dejun, atat de cuminti, te bufneste rasul, si pe tine, a fost super.




Ca o mica precizare, totul se va repeta, as vrea sa fii ramas urme, atat in mintea ta, cat si a ei, atat in inima ei, cat si in a ta. Vara.


Club? The lady in the club.


Dance to disco.



Dubita si senzatiile !



E buna pentru mine, cand o folosesti tu !



Clubber`s life!






P.S: David Guetta - Toyfriend.





2 comentarii:

  1. Muuuulte emotsii citind rindurile astea,,sunt din suflet se vede...Mi'e dor de seara ceea mi'e dor de voi...:*:*Marci

    RăspundețiȘtergere
  2. Citesc rinduri scrise din adincul sufletului, care promit ceva!!!A fost o seara de neuitat, mereu vie in gindurile mele...O noapte care m-a marcat, mi-a bulversat emotiile si dorintele... Imi pierd controlul asupra imaginatiei!!! Mi-e dor de tot!!!

    Anisoara <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere