duminică, 21 martie 2010

Noapte nedormita

Am inceput sa ma obisnuiesc cu noptile nedormite, au devenit un obicei ciudat, dar care ma invioreaza totusi, imi dau tot timpul necesar si nu pot sa ma plang ca a doua zi sunt obosit. Sunt sigur ca si pentru tine e la fel, poate ca si tu te gandesti la mine, poate ca si tu astepti un semn sau poate doar iti aduci aminte de lucrurile superbe care se petrec intre noi.

Ma adresez tie, pentru ca stiu ca ai sa intelegi, pentru ca ma vei intelege. Sunt sigur ca ti-ai dorit mereu sa ingropi varstele intregii umanitati, stiu ca in ludicul tau, ti-ai dorit sa opresti timpul. Eu l-as opri acum 21:53:56, timp, opreste-te! Si totusi, de ce sa vrem noi sa oprim timpul? De ce tocmai noi? Oricum noi am fost mereu diferiti, oricum noi am putea face soarele sa straluceasca mai puternic, oricum noi am putea colinda un camp in cateva minute, oricum noi vom fugi mai departe de nori si toate astea, tinandu-ne de mana.

Imi e dor de tine, nu ma lasa sa iti pun increderea la indoiala, nu incerca sa te joci cu mine, nu incerca sa ma amagesti, vei reusi si am sa sufar. Iti simt prezenta aici, te simt in mine, te simt mai intens si as vrea sa te ating, dar nu pot, insa sunt mai puternic ca niciodata, nu am sa renunt, pentru ca nu imi sta in caracter. Am sa te caut imbracat cu o pereche de jeans zgariati si un maiou alb, murdar si rupt, in urma drumului lung si aspru care m-a condus spre tine. Printre copaci si stanci alerg obosit si pierdut, purtand la mine un singur lucru, speranta, ca te voi gasi.

Amalgam de vise, trairi, placeri, extaz, sentimente, toate acestea ma aduc cu gandul la tine, dans energic, nebun, stilul hipnotic, vocea tandra, desi groasa, atingerea fina pe obrazul stang, privirea spre cer, privirea spre tine, privirea in ochii tai, in tine, lucruri cu care te-am obisnuit si de care sunt sigur ca nu te poti satura. Saruturi lungi, placute, dorinta arzatoare, sentimente necunoscute, anormale, pasiune pentru relatia noastra si stare de echilibru, lucruri pe care le-am obtinut din aceasta relatie, alaturi de idei noi si planuri de viitor.

Tu stii ca fara tine sunt ca o floare fara parfum !
Tu stii ca fara tine sunt ca un calator fara drum !
Tu stii ca fara tine sunt ca un foc fara flacara !
Tu stii ca fara tine nu sunt eu !

A trebuit sa lupti ca sa ma castigi, a trebuit sa induri ca sa ma pastrezi, a trebuit sa plangi ca sa intelegi, a trebuit sa suferi ca sa depasesti obstacolul, dar sunt aici si voi fi mereu, atat timp cat vei sti sa ma pastrezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu