luni, 12 iulie 2010

Leapsa. ( take 2.)

In leapsa aceasta trebuie sa spun 99 de lucruri despre mine, o sa imi ia ceva timp, dar Flavia (a.k.a. Darky ) a insistat sa o fac.
Asadar:

1. Ma numesc Robert.
2. Nickname-ul meu e Robb.
3. Am 16 ani ( 17 peste 18 zile ).
4. Sunt perfectionist.
5. Sunt indeajuns de manierat ( in opinia mea ).
6. Beau Mirinda.
7. Ador fotografia, implicit un Nikon D5000.
8. Eu sunt "baiatu` cu sonorizarile".
9. Muzica e o stare, de care sunt dependent.
10. Robert Saladrigas: "Vanitatea infinita a barbatului."
11. "Shopping-ul, pasiunea mea". ( zeci de dame ma vor iubi/uri dupa fraza asta. ).
12. Imi plac paharele de la Pepsi, MAX.
13. Imi place sa port minim doua telefoane in buzunar.
14. Urmeaza sa imi cumpar un HP Pavilion DV7.
15. Imi place engleza la nebunie si vreau sa o invat iar.
16. Ador portmoneele O`neill.
17. Cred ca muzica este drogul perfect pentru mine.
18. Imi plac ochelarii aviator. ( Darky nu ti-i dau !. ).
19. Bass-ul?. Unde e bass, trebuie sa fiu si eu!.
20. Daca auzi pe undeva, ceva ce depaseste 120 de db, cauta-ma!.
21. Nu cred in dorinta!.
22. Nu cred in speranta!.
23. Nu sunt sigur daca sa cred sau nu in destin, inclin totusi spre nu.
24. Imi place sa tind spre mai bine, in fiecare secunda.
25. Club Ind, my life !.
26. In anii `90 muzica era o arta sublima!.
27. Am aici un teanc de 10 carti, 5 citite, 5 de citit, o biblioteca si multi prieteni care ma vor "ingreuna" cu carti in continuare.
28. Vad o sticla de J&B pe raft.
29. Nu beau, nu fumez, nu ma droghez.
30. Ador aranjamentele florale abstracte.
31. "Detaliile fac diferenta".
32. Ma enervez usor, dar imi e destul de usor s ama controlez si sa controlez situatia.
33. Sunt strangator, adun bani perioade indelungate de timp ca s areusesc sa imi indeplinesc obiectivele.
34. Lucrez la Coliba Vanatorului.
35. Astazi termin de citit "Scris pe trup" de Jeanette Winterson.
36. Ascult Dr. Alban - Mr. Dj.
37. Imi place sa fiu in centrul atentiei la petreceri.
38. Sensation Events este echipa potrivita pentru petrecerea ta.
39. Cred ca motivatia financiara este cel mai bun lucru pe care l-ar putea face un patron.
40. Vreau sa imi cumpar un ipod.
41. Sunt invidios si doresc sa am si eu ce au altii deja.
42. Ambitia ma ajuta sa reusesc.
43. Caracterul nu ti-l impune destinul, caracterul ti-l impui tu.
44. Joey Goebel: "A fi bun inseamna a fi sinucigas".
45. Cuvintele sunt de prisos atunci cand faptele se realizeaza.
46. Am sa citesc: "Fata cu portocale", "I love shopping".
47. Ma chinui de cateva luni sa imi aleg un parfum si nu reusesc.
48. Imi place after shave-ul de la Antonio Banderas.
49. In ultima perioada am cheltuit foarte multi bani pe haine.
50. CUREAUA MEA "JAMAICA" ESTE V.I.P.
51. I play, you party.
52. Nichita Stanescu: "Muzica este raspunsul caruia nu i s-a pus nicio intrebare".
53. Fiecare jumatate, are o alta jumatate.
54. Fiecare om e unic.
55. Ador pantalonii scurti, pana la genunchi.
56. Thin jeans are muy favourite model.
57. "For every inch we get, we need a mile more".
58. Ma gandesc sa merg la Liberty Parade.
59. Trance fever. 
60. Sunt multumit de blog-ul meu, dar mereu e loc de mai bine.
61. Cred ca torturarea unui artist pentru a-l ajuta sa creeze este eficienta.
62. "Portretul lui Dorian Gray" este o carte geniala.
63. Am aproape toata colectia de carti "Adevarul", dar prea putine mi-au atras atentia.
64. Bautura nu este unica solutie pentru o petrecere reusita.
65. Vreau sa imi imbunatatesc sistemul audio.
66. Se pare ca sunt narcisist.


67. Ador vara !.
68. Camera mea e vopsita alb, iar mobila este bej cu maro.
69. Imi place s aam parul scurt.
70. As vrea sa am ochii mai caprui decat acum, aproape de negru.
71. Mi-ar place sa construiesc o casa si sa o amenajez integral.
72. Sunt nonconformist.
73. Urasc oamenii care doar dau din gura, lasand faptele sa para inutile.
74. Imi place sa vorbesc bazandu-ma pe niste cunostinte clare, pe care le dezvolt.
75. Tocmai am dat volumul mai tare.
76. Cel mai bun prietenea spunea: " Care iubire?. Prietenia e o adevarata arta !".
77. Daca s-ar putea, as vrea sa am activitati zilnice, permanente, variate si asta pentru ca urasc monotonia.
78. Cred ca fiecare carte are un inteles ascuns.
80. Sunt patriot, as vrea sa muncesc, sa pierd si sa castig doar in tara asta, desi posibilitatile din afara par a fi infinite.
81. Fiecare intrebare are un raspuns?.
82. Cred ca scrisul e o arta.
83. My favourite: Bob Taylor feat. Alessia - Deja-vu.
84. Merg pe principiul "must  have".
85. Moda nu e o fita, e doar o dovada de bun gust.
86. Cred ca nu conteaza muzica pentru un adolescent, conteaza persoanele care se distreaza cu el si cat de sus este volumul.
87. Nu fur.
88. Nu imi place sa aberez.
89. Imi plac discutiile lungi, dar interesante.
91. Imi place adrenalina, implicit viteza.
92. Siiiii, pentru toata lumea din seara aceasta Boooooob Taylor feat. Alessia - Dejaaaaaa- vuu!. (Mix live).
93. M-am nascut in `93.
94. Vacanta imi ocupa tot timpul.
95. Lumini, fum, bass, party people. Club, another passion.
96. Urasc persoanele cu o gandire invechita.
97. In timpul facultatii as vrea sa stau intr-un apartament cu o panorama draguta, fara parinti.
98. As vrea ca la 20-21 de ani sa plec de nebun prin tara intr-un Seat Leon!.
99. EU, imi pare bine de cunostinta !.

Enjoy!. 

Trimit leapsa tuturor celor care au controlul necesar asupra mintii!.

Un comentariu:

  1. Of..bine comentez :))).

    Esti baitu cu sonorizarile cele mai tari.

    Tocmai mi-ai aratat ca shoppingul este pasiunea ta.(Adidasi aia sunt geniali:X )
    Si eu am pahare de la pepsi :>.
    Pana la urma mi i-ai dat >:) (Ochelarii:D) .
    E bine daca nu bei,nu te droghezi si nu fumezi.
    Si eu vreau ipod .
    Ador citatu asta : Joey Goebel: "A fi bun inseamna a fi sinucigas".
    Deci ador cartea aia (Portretul lui Dorian Gray). S
    i eu ador vara:X.
    Urasc la fel de mult ca tine monotonia,si asta cred ca e un lucru bun.
    Si eu iubesc Brasovul :X. Chiar vroiam sa imi iau un tricou cu iubesc brasovul dar nu am mai gasit [-(.
    Scrisul chiar e o arta. Una la care esti priceput.
    Viteza e geniala :X.

    Ma bucur ca te-am cunoscut :*

    RăspundețiȘtergere